Obxectivo do applet
Manexar diversas construcións dunha recta, así como visualizar rectas
paralelas e perpendiculares a unha recta.
Datos de entrada
A recta pode ser definida de tres maneiras distintas:
- Mediante a ecuación: O usuario pode introducir os
coeficientes que definen a recta.
- Mediante dous puntos: O usuario pode introducir dous
puntos A e B polos que debe pasar a recta. Así mesmo, o usuario poderá
mover co rato os puntos A e B directamente sobre a gráfica.
- Mediante un vector director e un punto: A recta pasa polo
punto P coa dirección do vector AB, dado polos puntos A e B.
Datos de saída
A gráfica pode mostrar a representación gráfica da ecuación dos seguintes
elementos:
- Recta definida polo usuario.
- Recta perpendicular polo punto C.
- Recta paralela polo punto C.
Mediante o rato pódense cambiar tanto os puntos coma os vectores, de forma
que a recta se actualice dinamicamente.
Primeiros pasos
- Constrúe a recta que pasa polos puntos A=(2,0) e B=(2,4). Calcula a perpendicular que pasa polo punto C=(6,6).
- Dibuja la recta y=-6. Escribe dos puntos de la misma y un vector director y obtén la ecuación a partir de los 2 puntos y el vector para ver que es efectivamente y=-6.Debuxa a recta y=-6. Escribe dous puntos desta e un vector director e obtén a ecuación a partir dos 2 puntos e o vector para ver que é efectivamente y=-6.
- Podes obter a pendente dunha recta despexando y= mx +n. Calcula a recta perpendicular á recta 3x +2 y =2. A continuación nun papel calcula as pendentes m e m' de ambas as dúas e comproba a relación m=-1/m'.