Grupo de Investigación

Últimas Novas

Beatriz Salvador Mancho "Modelling, mathematical analysis and numerical simulation of problems related to counterparty risk and CVA"

• Fecha: Luns, 17 de decembro do 2018.
  • Horario: 11:00 h.
  • Lugar: Aula de Graos Víctor Gulías, Facultade de Informática. Campus de Elviña, A Coruña.

Máis Información

Enrico Ferri "Portfolio representation as applied to model points selection for ALM in life insurance"

• Data: Xoves, 13 de decembro de 2018.
  • Horario: 09:30 h.

Máis Información

Zuzana Krajcovicova "New approaches to quantification and management of model risk"

• Data: Luns, 1 de octubro do 2018.
  • Horario: 10:00 h.
  • Lugar: Aula de Grados Víctor Gulías, Facultade de Informática. Campus de Elviña, A Coruña.

Máis Información

Jesús Ildefonso Díaz Díaz, Catedrático de Matemática Aplicada. Universidad Complutense de Madrid

• Data: Venres, 22 de xuño de 2018
  • Horario: 11:00 h.
  • Lugar: Salón de Actos. Facultade de Ciencias. Campus de Elviña, A Coruña

Máis Información

Prof. Anthony Ware, Department of Mathematics and Statistics. University of Calgary

• Datas: Del 21 al 24 Mayo de 2018
  • Horario: 10:00 - 12:00 h.
  • Lugar: Aula 2.3b. Facultad de Informática de la UDC. Campus de Elviña, A Coruña
  • Duración: 8 horas.

• Data: 26 ao 28 de octubro do 2017
  • Lugar: Ferrol

Para máis información: SGAPEIO 2017

Grupo de investigación MODES:

Búscanse candidatos para bolsas de iniciación á investigación no grupo de investigación de Modelización, Optimización e Inferencia Estadística (MODES) da Universidad de A Coruña (UDC).
  • Dirixidas a estudiantes que estén matriculados pola UDC, no MTE durante o curso 2016-2017.
  • Orientadas a aqueles estudantes que teñan pensado facer unha futura tése doutoral.
Máis información archivo adxunto

Facultade de Informática, 27 Xuño - 1 de Xullo de 2016, A Coruña.

Para máis información SSQM2016

Conferencia: "Dimension reduction in functional data analysis”

Philippe Vieu (Institut de Mathématiques, Université Paul Sabatier, Toulouse, France)

• Fecha: Mércores, 11/02/2015
  • Horario: 12:30
  • Lugar: Aula de Graos, planta 2, Facultade de Informática (UDC). Campus de Elviña, A Coruña
Más información archivo adxunto

Contrato con cargo ao proxecto "Axudas para a consolidación e estructuración de unidades de investigación competitivas do Sistema universitario de Galicia. Modalidade de grupos de referencia competitiva. Convocatoria 2014"

• Lugar: Departamento de Matemáticas - Facultade de Informática .
  • Categoría Profesional: Grupo II
  • Duración: 12 meses (prorrogable)

Ref. GRC2014/044

Más información archivo adxunto