You are hereMonografías en 2010

Monografías en 2010

1. J. Costa Bouzas, R. Fernández Casal, M.A. Presedo Quindimil, J.M. Vilar Fernández . Programa de comunicaciones XXXII Congreso Nacional de Estadística e Investigación Operatica , (2010), 189, Universidade da Coruña .
  2. J. González-Díaz, I. García-Jurado, M. G. Fiestras-Janeiro . An introductory course on mathematical game theory. , 115 (2010), Graduate Studies in Mathematics . American Mathematical Society .
  3. P. Faraldo Roca, M. J. Lombardía Cortiña, R. Crujeiras Casais, J. M. Matías Fernández, S. Naya Fernández, B. M. Fernández de Castro, V. Carreira Figueiras . Estudo da Inserción Laboral dos Titulados no Sistema Universitario de Galicia 2006-2007 , (2010), 161, Axencia para a Calidade do Sistema Universitario de Galicia (ACSUG) .