You are hereMonografías no 2009

Monografías no 2009

1. J. B. Gallego Alzate, S. Naya Fernández, H. M. Quintana Ávila, Campo Sepúlveda, Fray Huber, J. A. Cardona Quintero, W. R. Muñoz Valencia, Y. E. Giraldo . Aplicaciones matemáticas en la ingeniería , (2009), Instituto Tecnológico Metropolitano .
  2. M. J. Lombardía Cortiña, R. Domínguez Gómez, W. González Manteiga, J.M. Prada Sánchez . Estimación de areas pequenas: o ingreso medio mensual por comarca nos fogares galegos , (2009), 26, Instituto Galego de Estatística .
  3. R.M. Crujeiras Casais, P. Faraldo Roca, B.M. Fernández de Castro, M.J. Lombardía-Cortiña, J.M. Matias Fernández, S. Naya Fernández, V. Carreira Figueiras . Impacto das prácticas en empresas na inserción laboral dos titulados na USC , (2009), Consello Social da Universidade de Santiago de Compostela. .
  4. R.M. Crujeiras Casais, P. Faraldo Roca, B.M. Fernández de Castro, M.J. Lombardía-Cortiña, J.M. Matias Fernández, S. Naya Fernández, V. Carreira Figueiras, J.E. Abalde Alonso, M.C. Fernandez Montes . Estudo da Inserción Laboral dos Titulados no Sistema Universitario de Galicia 2005-2006 , (2009), 149, Axencia para a Calidade do Sistema Universitario de Galicia (ACSUG) .